maandag 17 oktober 2011

Jas uit knipmode feb 2010 nr 7a




Bijna 2 jaar heb ik er tegenop gezien maar nu is hij eindelijk af mijn jas.
Hij komt uit de knipmode Februari 2010 nummer 7a er zijn wel een aantal kleine dingetjes waarvan ik zeg dat had beter gekund (waarschijnlijk komt dat omdat je er heel de tijd met je neus bovenop zit want een ander ziet het niet) maar opzich niet slecht ben er een soort van trots op.
Er zit ook een foto bij van de voering die ik eigenlijk heel erg leuk vind en zelfs even over getwijfeld heb of ik die niet aan de buitenkant zou doen.
Nu alleen nog leren m'n foto's in de juiste volgorde te zetten en dan wordt het nog eens wat dat bloggen van mij ;-)
Groetjes Marjolein

3 opmerkingen:

Minke zei

Wat een leuke jas is het geworden! En die voeringstof is helemaal leuk. Geinig dat je zoontje zo mooi mee poseert op de foto´s.

Marjolein's Creaties zei

Dank je.
Inderdaad leuk dat Bart mee poseert maar dat zagen we pas achteraf!

Vlijtige Lies zei

Mooi jas!En geen mens die evt.kleine foutje ziet!Lekker gaan dragen en je jas maar veel open houden...kunnen ze de mooie voering ook zien!