zondag 3 januari 2010

Lijst voor 2010


Hier zijn een aantal foto's van mij stofvoorraad, de bedoeling is om die aan het eind van het jaar een behoorlijk stuk verkleind te hebben. Nu gaat dat met zomerstofjes en kinderkleding niet zo hard maar ik doe toch een poging daarom hieronder mijn


to do lijst voor 2010!!

Om te voorkomen dat ik me verveel heb ik vanavond een lijst gemaakt met dingen die ik allemaal wil/moet doen. Het betreft voornamelijk zomerkleding maar ook een aantal andere dingen.

1) Gordijn voor de deur van Hannah d'r slaapkamer zij slaapt op zolder en daar is wel een opening maar geen deur. (stof is besteld)
2) Dekbed overtrek voor Bart (stof is besteld)
3) Autostoeltje opnieuw bekleden want om Bart nou in een roze stoel te zetten dat vind ik niks. (stof moet nog gekocht worden denk aan spijkerstof want dat is lekker stevig)
4) 3 korte broeken voor Hannah (stof uit de kast)
5) 3 lange zomerbroeken voor Hannah ( stof uit de kast)
6) 3 rokjes voor Hannah (stof uit de kast)
7) 3 zomerjurkjes voor Hannah (stof uit de kast)
8) Bijpassende shirtjes voor Hannah (hoeveelheid weet ik nog niet ze heeft nog shirtjes die passen) (stof moet nog gekocht worden)
9) broekjes voor Bart (weet nog niet hoeveel stof moet gekocht worden)
10) shirtjes voor Bart ( weet nog niet hoeveel stof moet nog gekocht worden)
11) 2 korte rokjes voor mij (stof uit de kast)
12) 2 of 3 jurkjes voor mij (stof uit de kast als er genoeg is anders kopen)
13) Zomerjas voor Hannah( stof vorig jaar gekocht komt dus uit de kast)
Het is best een hele lijst maar nodig dus we gaan het gewoon proberen. Daarbij komt nog dat ik een aantal dingen heb liggen die ik eerst wil afmaken dus het wordt meer naaien en minder computeren denk ik.
Verder wil ik proberen om zoveel mogelijk stof uit de kast te nemen want zoals je zag puilt die behoorlijk uit en dan kan ik voor het volgende seizoen weer lekker kopen!
Want dat is naast naaien ook een erg grote hobby van mij.
Goed dit zijn allemaal zomer dingen daarom wil ik in september ongeveer een lijst maken voor de winter.
Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen: