vrijdag 8 januari 2010

Hilda sweater

Vanmiddag getekend en vanavond genaait!
































Zo snel ben ik nog nooit geweest en ik moet zeggen dat vind ik best leuk vanmiddag heb ik op het gemakje getekend en vanavond ben ik ongeveer een uurtje bezig geweest om hem in elkaar te zetten de Hilda sweateruit de Ottobre winter 2007.
Hannah is er echt blij mee want hij moest 4 keer op de foto.
Het is gewoon leuk dat hij gelijk aangedaan wordt en dat je eigenlijk niet eens hoeft te vragen kom eens even passen. Ze wilde ook niet eerde naar bed dan dat hij af was dus vooruit het is morgen zaterdag dus het moet kunnen een keertje laat naar bed!
Zit nog te twijfelen of ik de onderkant en de mouwen nog zal omzomen of dat ik het zo gelockt laat, de capuchon en de zak op de trui zijn allebei alleen gelockt en niet omgezoomd wat denken jullie nog even zomen of zo laten?
Groetjes Marjolein.







2 opmerkingen:

Opa Verdonk zei

Ik dacht alleen een gordijn te vinden blijk je ook de sweater al af te hebben. Leuk geworden joh. Heerlijk als ze zo gewillig willen passen.

Opa Verdonk zei

Even een berichtje op het andere. Niet Richard schreef hem maar ma schreef hem hoor. Maar ik zou er een zoompje in leggen. Blijft het mooier in model. Groeten Ma